Skab øget indtjening med ekstern telefonpasning

Der er mange virksomheder, der slet ikke regner med, at de telefoniske henvendelser til virksomheden kan blive til flere og flere i antal over tid. Det kan være, at I som virksomhed er startet op for nogle år siden, og her har haft en rimelig mængde af telefoniske henvendelser til jer i virksomheden, som I sagtens har kunnet have tid til at administrere selv. Men når virksomheden udvikler sig og der kommer flere medarbejdere og flere services og produkter til i virksomheden, kan det godt kræve alle ressourcer hos medarbejderne, at de bruger deres tid effektivt på at udvikle og drifte virksomheden.

Derfor kan det, der før var overskueligt, lige pludselig være blevet til en stor frustration i hverdagen, når man samtidig skal bruge sin tid på at stille videre i telefonen til en anden medarbejder, eller i det hele taget passer telefonen, når man er midt i andre opgaver. Hvad gør man så? Læs med her og bliv klogere på ekstern telefonpasning som en mulighed for din virksomhed, som også sikrer merindtjening på sigt. 

Evaluer løbende jeres behov for telefonpasning

Derfor kan det være en stor fordel for alle virksomheder at lave en løbende evaluering af, hvad behovet er for telefonpasning i virksomheden. Derfor kan det godt lige pludselig være en fordel, at få hyret en ekstern telefonpasning service firma til at udføre telefonpasningen. Denne telefonpasser kan nemlig sørge for, at alle telefoner bliver besvaret lige med det samme og sørge for at stille om til den rigtige medarbejder.

Tager imod besked

Det er muligt, at denne medarbejder, der bliver spurgt til, er i færd med at holde et møde eller ikke er til stede, og her kan telefonpasseren også tage imod en besked og skrive et kort resume til medarbejderen om, hvad henvendelsen drejer sig om. Når medarbejderen skal ringe tilbage til rette kunde, er det derfor en meget professionel og god tilgang at have, at man er forberedt på, hvad henvendelsen drejer sig om. Dette sikrer, at kunderne føler sig hørt og set og imødekommet og dermed får I opbygget en god og tillidsfuld relation til kunderne over tid via effektiv telefonpasning. En telefonpasser kan også booke tider i et bookingsystem, så alle patienter i en praksis får booket en tid hurtigt og især vigtigt, hvis der er tale om en akut tid.